سال انتشار: 1402

فیلم فسیل | پرمخاطب ترین فیلم سینمایی ایران دانلود قانونی

فیلم فسیل | پرمخاطب ترین فیلم سینمایی ایران

اسی به سراغ فرنگیس می‌رود و متوجه می‌شود که او طلاق گرفته، پس او را از پدرش خواستگاری کرده و با او ازدواج می‌کند. در شب عروسی اسی، بین صفا و سعید که در دو گروه مقابل هم قرار دارند، درگیری صورت می‌گیرد و به سبب آن باز هم اسی به کما رفته و در دهه ۸۰ شمسی، چشم باز می‌کند.

لینک های دانلود فیلم فسیل اضافه شد!

دانلود مستند کاپیتان من بهرام رادان دانلود قانونی

یک مستند علمی با موضوع شگفتی های مغز انسان است که بهرام رادان، مخاطبان را با مباحثی همچون شکل گیری ساختار مغز در هزار روز اول زندگی، طرز کار حافظه و فرآیند به خاطر سپردن و یادآوری خاطرات آشنا می کند...

لینک دانلود مستند کاپیتان من بهرام رادان اضافه شد!

دانلود فیلم سه کام حبس (3 Puffs) دانلود قانونی

فیلم «سه کام حبس»، داستان زوج جوانی به نام مجتبی و نسیم است که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند و زندگی آرامی دارند تا اینکه مجتبی تصادف می‌کند و نسیم باید به تنهایی مخارج خانواده را تامین کند. اما نقطه اوج داستان جایی است که او متوجه می‌شود شوهرش در کار خرید و فروش مواد مخدر بوده و پول زیادی به اربابش بدهکار است.

لینک دانلود فیلم سه کام حبس اضافه شد!

دانلود فیلم سینمایی طلاخون (Golden Blood) دانلود قانونی

سینمایی طلاخون، داستانی برگرفته از واقعیت و درباره زنی است که با داشتن فرزندی معلول و شوهری زندانی، با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می کند. او در این شرایط تصمیم مرگباری می گیرد که مسیر زندگی اش را تغییر می دهد.

لینک های دانلود فیلم طلا خون اضافه شد!

دانلود فیلم کمدی عروسی مردم (People’s Wedding) دانلود قانونی

فیلم سینمایی عروسی مردم قصه دختر و پسری جوان را روایت می‌کند که در یکی از شب‌هایی که در تهران بیکار و سرگردان با ماشین مشغول گشت‌زدن هستند، تصمیم می‌گیرند برای خوشگذرانی به عروسی‌های مردم بروند.

لینک دانلود فیلم عروسی مردم اضافه شد!

دانلود فیلم ستاره بازی دانلود قانونی

«ستاره بازی»، ماجرای دختری است که به تازگی به خارج از کشور مهاجرت کرده و با مشکلات متعدد و تضادهای فرهنگی و اجتماعی روبرو می شود.

لینک دانلود فیلم ستاره بازی اضافه شد!

فیلم ایرانی ارثیه فامیلی

دو جوان که از گذشته یکدیگر را دوست داشته و به هم علاقمند بودند، طی یکسری معاملات مالی در فروش سهام با هم دچار درگیری و اختلاف می شوند و...

لینک دانلود فیلم کمدی ارثیه فامیلی اضافه شد!

فیلم سینمایی هوک دانلود قانونی

فیلم هوک، ماجرای دو برادر سیستانی است که برای محقق کردن رویاهای خود وارد رشته بوکس می شوند و در این مسیر با سختی های زیادی روبرو می شوند.

لینک دانلود فیلم هوک امیر جعفری اضافه شد!

دانلود فیلم شهر هرت دانلود قانونی

«شهر هرت»، داستان خواهر و برادری به نام‌های «پرویز» و «پرستو» را روایت می‌کند که خرج خود را از راه سرکیسه کردن خانواده‌های پولدار درمی‌آورند.

لینک های دانلود فیلم شهر هرت اضافه شد!

خروج از نسخه تلفن همراه